ÄNTLIGEN FREDAG!

♥ Sådär ja, då är det fredag...igen! Lovely! En vecka närmare våren och sommaren.

Här hemma är det full fart med två terrorister som är lösa. Leksaker, kläder och skor överallt. Jag blir snart galen!! Jag plockar undan och prinsessorna plockar fram.....

I går förmiddag var jag i väg och fikade med två kompisar. Så himla skönt att komma hemifrån och sitta och skvallra och prata. Selma sov dessutom nästan hela tiden. Sen var det dags att hämta Alva på dagis och tillbaka till verkligheten igen,

I eftermiddag ska jag och en kompis i väg till Marieberg och handla. Skönt att få lite egentid utan barn.

När jag kommer hem blir det ryggläge i soffan och Let´s Dance.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0