Vinden har vänt...

God morgon!

Känner mig utvilad och pigg idag. Sovit som en stock från 23.30 till 06.15. Alva har sovit hela natten vilket borde betyda att hon är på bättringsvägen. Äntligen!

Grått och trist ute idag också. Bläääää..

Jaha, vad ska vi hitta på idag då? Hmmm.. Kanske vi kan hälsa på någon i eftermiddag, om Alva är pigg. Börjar känna mig lite isolerad efter 1 år som föräldraledig. Blir superglad om det finns någon man kan hälsa på, på dagtid.

Alva kom nyss ner från sitt rum. Hade klätt på sig själv. Leggings, kjol och ett linne. Gullunge! Jag frågade om hon inte fryser i det. -Då tar jag på mig en tröja, svarade hon. Självklart!

Eventuellt åker vi en sväng till Ö&B och köper en Hello Kitty affisch till Alva. Dags att vi får upp lite på hennes väggar.
Är sugen på att åka till Ikea också. Måste köpa en bättre taklampa till vardagsrummet. Hatar när det inte går att få bra ljus. Mörkt golv är värdelöst!

Funderar på denna från Ikea:


Barometer, 499 kronor


Dags för lite kaffe, innan jag tar tag i dagens lista!




♥Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0