Trött, trött, trött

Är så himla trött idag. S har fått lite av A:s förkylning och sov ganska dåligt. Jag var uppe 2,5 timme i natt. Det känns... Har nog också lite förkylning i kroppen och det gör ju inte saken bättre.

Lunchen är avklarad och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på i eftermiddag tills maken kommer hem. Vi ska nog försöka komma ut en sväng iallafall, blir nog lagom tills S ska sova.

Grymt sugen på kolhydrater idag! Tänkte att en liten tanke i morse att jag skulle strunta i det här och äta en stor påse med godis i kväll. Men nej! Jag får inte ge upp redan!

Vi får festa till det i kväll med goda ostar och oliver istället för godis. Blåbär med vispgrädde! Men först ska vi äta helstekt fläskfilé med bearnaisesås och en god sallad.

Fredagskväll i soffan betyder På Spåret och Let´s Dance, sen är det dags att sova några timmar innan cirkusen drar igång igen......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0