Tråkiga tisdag

Känner mig inte alls på humör idag. Seg, trött, tung i huvudet...Kolhydratsabstinens??!? Vem vet... Inte blir jag på bättre humör när det är grått, grått, grått......

Jag börjar längta riktigt mycket efter våren. Det ska bli så kul att vara ute i vår/sommar när vi har en stor gräsmatta,skog på baksidan. Längtar efter att börja påta i trädgården och fixa ordning i rabatterna, plantera lite nya buskar... Vi får väl se hur mycket jag hinner.

Måste börja träna på gamla högskoleprov! Jag måste få ett bra resultat på högskoleprovet så att jag kommer in i höst. Är superpeppad att böra plugga igen, så jag hoppas att det håller i sig och att jag kommer in! Ska bli kul att läsa något som jag verkligen tycker är intressant. Synd bara att det tog 12 år att komma på det.....


Måste snart rycka upp mig ur soffan så att jag piggnar till, det här duger inte!



♥Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut.♥
Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0