God morgon!

Idag känner jag glad och pigg, äntligen, har inte varit den muntraste veckan precis.... Bara vetskapen om att det är fredag gör ju livet lite lättare.

Selma vaknade 06.20, så då var det bara att kliva upp. Men jag har sovit hela natte, så jag är nöjd ändå!
Alva sover fortfarande.

Har precis ätit frukost, äggröra och fil, och tittar på morgonprogrammet på 5:an. Bästa morgonshowen enligt mig.

A ska till gammelmormor idag och jag ska till en kompis och fika i eftermiddag. Thank god it´s friday! Ska planera lite mat tills i kväll. Blir nog grillad kyckling med lite tillbehör. Avokado, oliver mm



♥Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.♥





 

Kvällens underhållning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0