Dagishämtning, promenad och shopping

Hej hopp!

Gick till dagis och hämtade A. Sen gick vi upp på stan och handlade. Var på bokhandeln och köpte nya kalenderblad till min filofax. Alva var alldeles lyrisk över alla barnböcker. Jag sa att hon kunde få en bok. Oj, vilket problem hon fick. Alldeles för många att välja på. Till slut blev det en djurbok med massor med olika pussel i.

Köpte även ett batteri till vågen. Ska försöka att bara väga mig en gång i veckan, men det är svårt. Det blir gärna att jag väger mig 5 ggr per dag...

S somnade i vagnen på vägen hem, så hon ligger ute och sover. Jag och Alva ska pussla lite. Jag är trött efter promenaden, det är jobbigt att putta dubbelvagnen upp för alla backar! Men det är tur att vi har den, dubbelvagnen alltså.



Bästa investeringen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0