Är så tacksam!

Jag blir så otroligt tacksam och glad för mitt liv när jag läser om Singelpappans öde. Så oerhört tragiskt, det finns inga ord.... Jag blir så otroligt ledsen när jag läser om alla som mister sin familj och barn i bilolyckor, mördade av galna tyskor, cancer mm. Livet är så otroligt orättvist ibland.

När jag tänker på Alvas sjukdom och allt det jobbiga med den så försöker jag tänka att det finns de som har detsju resor värre, tex cancersjuka barn. Jag ska inte klaga....men det är ju hur man själv upplever det.

Lev i nuet och uppskatta och älska dina barn varje minut. Tänk på att det finns de som har det mycket värre.




Aftonbladet 22/4-08



♥När man är frisk har man massor av önskningar,
när man är sjuk har man bara en .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0