Snöig onsdag

♥ Har satt mig framför datorn en stund medan Selma sover ute i vagnen.

Vad härligt det är att vintern äntligen kom! Älskar när det är mycket snö. Hoppas det kommer lika mycket till!





Så här ser vår trädgård ut just nu.


Alva är på Alla hjärtans dag-fest på dagis nu på förmiddagen. Vi tog en promenad ner till dagis och Selma somnade i vagnen.
Har inte riktigt fått någon ordning på hennes dagssömn. Vi har provat lite olika varianter, men det är ändå tidiga mornar..I morse vaknade hon 06.20, så det får vi vara nöjda med. Igår vaknade hon 04.40, inte lika kul.....

I morgon åker maken och Alva till Spanien så idag är det dags att börja packa väskan och fundera på vad det behövs för kläder..varmt eller kallt?!?

Undrar vad jag o Selma ska hitta på alldeles själva? Jag ska försöka få barnvakt på lördag, skulle vara så skönt och vara HELT själv ett dygn. Då ska jag ha schlagerkväll för mig själv i soffan.
Förra året firade vi alla hjärtans dag på BB. Eller firade och firade...jag hade värkar och vi låg i sängen på förlossningen och tittade på film på datorn..ett minne för livet....Dagen efter föddes vår minsta prinsessa!

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar, för snart kommer Alva och Micke hem och det är dags för lunch.






En nyfödd liten Selma 15/2 2008



1 år senare......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0