Underbara fredag

♥ Solen skiner och det är vår i luften idag! Lovely!

Är på strålande humör idag trots en tidig morgon (06.40). Jag och sessorna har varit och handlat mat, gått en sväng på stan och sen en sväng ut till McDonken och hämtade mat. Alva blev superlycklig för sitt gosedjur som var i Happy Meal. Vi lyxade till det med varsin McFlurry till efterätt.

I eftermiddag kommer farmor och hämtar Alva och jag ska lämna Selma hos M&P. Sen är jag helt SJÄLV tills i morgon! Vad gör man då?!?

Ska köpa lite plockmat och räkor, och naturgodis tills i kväll. Lägga mig i soffan och kolla på Let´s Dance.

Nu ska jag och prinsessorna ta en promenad i solskenet.

Ha en skön fredag och en underbar helg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0