Tomt i hjärtat

♥♥Åh vad det känns tomt i hjärtat. Halva familjen är borta. Alva och maken är på väg till Spanien. Saknar dem redan fast de bara varit borta i en timme.
Jag frågade Alva igår kväll vem jag skulle läsa saga för nu när hon är borta. -Mamma, du klarar dig, fick jag som svar. Gullungen!
Det ska bli både skönt och tråkigt när de är borta. Skönt att slippa allt tjat... Men snart är det tisdag, och då är de tillbaka!

Anmälde mig till högskoleprovet idag. Usch, vad det ska bli tråkigt att skriva det en hel lördag... 3:e gången jag gör det, men det var 10 år sedan jag gjorde det sist. Ska bli spännande att se hur det går! Hoppas verkligen jag kommer in på utbildningen i höst.

Nu ska jag ta en promenad med Selma. Dags för henne att sova lite. När jag kommer hem igen ska jag sätta mig och läsa senaste numret av MAMA som kom i brevlådan idag.

Ciao!



Den bästaste av de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0