Tisdag

Idag har det varit en ganska lugn och skön dag. Alva var på dagis och jag och Selma var hemma och gjorde ingenting. Direkt efter dagishämtning så åkte vi och handlade innan vi åkte hem.

Vi var inne hela eftermiddagen och jag och Alva lekte "mamma, pappa, barn", doktor och städade hennes rum (läs: plockade ordning alla saker i hyllan som Alva vill ha dem). Hon är inne i en riktig städperiod. "Mamma, vi måste städa, så här kan det ju inte se ut...." Undrar var hon fått det ifrån?!?

Lagade snabb middag idag, lax i ugnen, så vi hann ut och promenera en sväng hela familjen innan Alva skulle gå och lägga sig.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på avslutningen av Bygglov.



  


















Köpte en vit Hortensia, min favoritblomma, och en vit Kalancho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0