Shopping och träning

Jisses, vad helgen har gått fort! Känns som man inte hunnit med någonting. Det beror väl på att vi flängt runt en del i helgen.
Var i väg en sväng och handlade idag också. Men idag var prinsessorna hos mormor & morfar. Det går lite fortare då....
Vi köpte en grind till trappen och en framåtvänd stol till Alva. M köpte jeans.

Jag har inte tappat så mycket i vikt som jag hade hoppats på dessa tre veckor med LCHF. Ska försöka dra ner på portionerna i veckan. Äta mindre protein och mer fett. Mindre grädde och mer smör.
Är lite för otålig. Jag vill ju helst tappa 5 kilo på en vecka.... :-)
Ja ja, ger inte upp än. Var förresten ute och joggade/promenerade en sväng idag.

Nu ska jag läsa lite bloggar...





Dagens shopping: Akta Graco Rally Sport och fällbar grind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0