Shopping och räkningar

Tänk att veckorna går så fort fast jag mest är hemma och inte gör så mycket. I morrn är det fredag igen. Micke är i Sälen och ska åka skidor i morgon. Då ska Alva sova hos farmor och Selma hos mormor&morfar. En hel kväll för mig själv! Ska bli underbart och ovant. Blir nog en kväll i soffan med Lets Dance.

Var ner på Lyktan en sväng på eftermiddagen. Halva priset på allt + att jag hade ett presentkort. Det var väldigt mycket folk och väldigt urplockat så jag blev lite besviken. Men jag hittade lite hjärtan som jag ska hänga på skåp och en vit ljuslykta som ska stå på trappen.

Sen var det mat hos mamma & pappa. Semla till efterrätt...

Prinsessorna sover och jag har precis betalt räkningarna. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska gå och sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0