Ny vecka

Måndag igen, nya tag. Har börjat med viktklubb. 15 kilo ska bort till min 30-årsdag! I kväll ska jag ut och springa en sväng när M går av jouren.


Igår eftermiddag hade vi försenat födelsedagskalas för Selma. Mormor & morfar, farmor, farfar & Anne, Magnus o Monica var här. Vi fikade med kakor, bullar och fryst cheesecake.

På torsdag åker M till Sälen och på fredag ska Alva sova hos farmor och Selma hos mormor & morfar. Jag ska vara helt själv! Guud vad skönt det ska bli. Undrar vad jag ska hitta på??


Snart kommer M hem och det är dags för lunch. Selma sover. Ska promenera till dagis sen och hämta Alva. I eftermiddag går vi nog till vår superbra pulkabacke och åker lite pulka. Roligaste vinternöjet just nu.

Måste ta tag i pluggandet inför högskoleprovet oxå. Jag måste få ett bra resultat. Tänk om jag inte kommer in i höst, då vet jag inte vad jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0