God natt!

♥Tänkte jag skulle komma i säng tidigt idag, men som vanligt fastnade jag framför datorn och nu är klockan alldeles för mycket.

Alva och M är framme i Spanien och resan gick bra. Alva ringde, oj vad hon hade mycket att berätta. Hon  sover nog gott nu efter en lång dag..... Hon kommer ha det superbra där nere och förhoppningsvis mår hennes leder bra av lite varmare väder.

Jag o Selma tog en långpromenad innan kvällsmaten. Det är så mysigt att vara ute och gå när det är så mycket snö.

Dags att borsta tänderna och ta ur linserna och sen ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa Mama innan jag somnar. Håller tummarna att det blir en lugn natt och att Selma sover gott inatt och länge i morgon bitti. I morgon bitti är det ju jag som MÅSTE kravla mig upp ur sängen när sessan ropar....





Underbart med all snö!


Nu är det dags att sova.

God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0