Fredagen den 13:e

♥Är uttråkad till tusen idag! Spelar ingen roll att det är fredag. Vad har det för betydelse när jag är hemma varje dag och halva familjen är bortrest?
Tur att solen skiner idag, det piggar ju upp lite i alla fall.

Har bokat in tid för klippning och slingor på söndag. Hoppas verkligen att det blir av. Så skönt med nyklippt hår!

Har precis ätit mellis med Selma och hon ska snart vila lite. I kväll ska vi till mamma & pappa och äta mat. Blir nog ett litet glas vin också.  Skönt med lite sällskap.





Har köpt några tidningar som jag ska koppla av med medan Selma sover.


Undrar vad Alva och M gör just nu?♥

Kommentarer
Postat av: emma

wow mysigt med tidningar...skulle inte vara helt fel att bädda ner sig med några stycken :9 mohaa!

2009-02-13 @ 14:19:27
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej vad gärna med och tävla i min blogg om en Voodoll. Skulle vara riktigt roligt om du kunde delta. Jag länkar alla som deltar i min blogg sen efter tävlingen.

Ha en bra fredagskväll

/Denise

2009-02-13 @ 19:56:45
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0