Blommor och schlager

Jaha, då är vi uppe tidigt som vanligt jag och Selma. Micke och Alva somnade om igen.

Än har det inte kommit någon snö, men den är väl snart på gång, blä! Hörde att det skulle kunna komma upp till 1 dm... Var är våren??
Jag tycker att det är jättehärligt med vinter, men inte i mars!

Igår förmiddag tog jag en långpromenad med tjejerna. Förbi en lekpark som de äntligen hade fixat till, Alva blev överlycklig, och förbi vårt gamla hus. Skönt att vi inte bor däruppe längre. Kan inte påstå att jag saknar det direkt.

Efter lunchen skulle vi åka ner på stan och handla mat, men eftersom båda sessorna behövde sova lite så åkte vi till Växtriket i Eskilstuna i stället. Vi behövde nya blommor till köket, och det hittade vi också. Supernöjd! Skulle kunnat handla hur mycket som helst.....
På vägen hem åkte vi in på Willys och handlade mat.

Sen blev det schlagerkväll med god mat och vin. Jag blev sur för att inte StarPilots och Lili&Susie gick vidare, men jag gillar af Ugglas också. Tror den skulle funka bra i Moskva.

Idag blir det födelsedagskalas hos svärfar och en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt. Läs bl.a om hur du ökar fettförbränningen med rätt kost & träning inför sommaren och även resten av året.. :)



Hoppas du hittar massor med inspiration och motivation! Ha en bra dag=) mvh Johanna

2009-03-23 @ 11:54:13
URL: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0