Let´s Dance

♥ God morgon strålande lördag!


Solen stålar in genom fönstret.

Poppar musik på högsta volym och snart ska jag äta frukost i lugn och ro. Skönt att få göra det nu när jag är själv hemma. Ska hämta Selma efter lunch och Alva hämtar vi när Micke kommit hem.

Gud vad duktiga de är i Let´s Dance. Vilken jive av Niclas Wahlgren! Jag blir så himla glad av att titta på den dansen, jag vill bara dansa med. Det skulle vara så himla kul att lära sig dansa jive. Jag brukar titta på klipp på Youtube bla en av de bästa dansarna i världen som dansar jive. Shit vilken fotnedsättning!





I kväll är det dags för schlager igen. Jippie! Ska lyssna på bidragen innan så jag får lite koll på hur de låter.

Det blir en myskväll med familjen i kväll. Alva lär somna tidigt efter en dag med lek hos farmor.

Undrar vad vi ska äta i kväll? Får fundera lite.....

Nepp, nu är jag hungrig - Frukost.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0